4. Sponsoring

Jambo!

Daar ben ik weer. Ik zal wel alvast even melden dat ik het vanaf volgende week waarschijnlijk niet ga volhouden om zoveel verhalen te plaatsen. Drie verhalen in vijf dagen is wel een beetje enthousiast ;) Ik heb dan natuurlijk ook vanalles te doen en ik weet nog niet zo goed hoe makkelijk het met internet gaat enzo daar.

Jaja, over een week rond deze tijd zit ik in een vliegtuig ergens tussen Turkije en Uganda. Spannend.

Nu to the point. Sponsoring. Ik heb stiekem niet zo’n zin om dit verhaal te schrijven omdat ik het nooit zo fijn vind om mensen om geld/donaties te vragen. Maarja, niet moeilijk doen en gewoon beginnen. Het is immers voor een goed doel.

Dat goede doel is mijn project. Agape World Ministries. Voor de mensen die mijn eerste verhaal niet hebben gelezen of het niet meer weten: Agape Ministries is een weeshuis dat zorgt voor kwetsbare kinderen in Kampala. Hiernaast zorgt Agape ook nog voor het onderwijs van ongeveer 50 andere kinderen en is er een 'drop-in' centrum, waar straatkinderen basisonderwijs en voedsel krijgen. Op dit project zal ik vanaf volgende week 13 weken vrijwilligerswerk doen en ik zal jullie er dan natuurlijk ook heel veel over vertellen!

Doingoood heeft een wensenlijst van alle projecten, waarvoor de vrijwilligers geld kunnen inzamelen. Dit doe ik ook voor Agape Ministries en ik heb gekozen voor het voedsel programma. Één maand voedsel voor Agape Ministries kost €335,- en mijn doel is om ze te steunen met ten minste twee maanden voedsel.

Ik hoop natuurlijk dat jullie me hierbij willen helpen en een bedrag willen doneren. Het gaat heel makkelijk via mijn sponsorpagina: https://www.pifworld.com/en/people/RianneKraakman/15085. Het geld gaat naar Doingoood en zij zorgen dat dit goed terecht komt bij Agape Ministries.

Niet alleen mijn project, maar ook ik kan heel goed wat geld gebruiken. Vrijwilligerswerk doen is namelijk (in tegenstelling tot wat veel mensen denken) helaas niet gratis. Vliegtickets, verblijf, begeleiding, vervoer, eten, inentingen enz. kosten aardig wat. Ik heb de afgelopen tijd veel gewerkt & gespaard, ik heb in juni al heel wat geld gekregen op m’n geslaagd-feestje en ik mag gelukkig geld lenen van mijn ouders, maar nog steeds kan ik alle kleine beetjes extra heel goed gebruiken. Ik wil natuurlijk het liefst dat mijn project gesponsord wordt met twee maanden voedsel voor de kinderen, maar als er mensen zijn die (ook) mij met een bedrag willen steunen, ben ik daar heel blij mee! Mijn rekening: NL08 ASNB 0708 8044 62, AM Kraakman.

Ik wil wel heel graag mijn doel van twee maanden voedsel voor mijn project halen, dus als je twijfelt, steun dan mijn project! Die kinderen hebben het natuurlijk ook harder nodig dan ik.

Voor alle mensen die al een donatie gedaan hadden: nogmaals heel erg bedankt! & Voor alle mensen die een donatie gaan doen: super! Dankjewel!

Dat was ‘m. Sorry voor de mensen die dit sponsoring-verhaaltje al gehad hadden of het een stom vraag-om-geld verhaal vonden. Volgende keer weer wat leukers :)

Veel liefs,

Rianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood