5. Doei Nederland

Jambo!

Morgen is het zover. Ik besef het nog niet helemaal, geloof ik. Net voor ’t laatst gedoucht onder onze eigen lekkere Nederlandse douche en zometeen voor ’t laatst in m’n eigen bedje slapen.. Alles wat mee moet zit in koffers en de rest in verhuisdozen, zodat mijn kamer gebruikt kan worden als ik weg ben.. En over 12 uur zit ik gewoon in m’n eentje in een vliegtuig.. op naar 5 maanden Afrika. Ik lijk wel gek ;)

De afgelopen dagen ben ik druk geweest met inpakken, de laatste dingetjes regelen, nog wat inkopen doen en, heeeeel belangrijk, afscheid nemen. Het voelt zo raar dat ik iedereen nu voor zo’n lange tijd niet ga zien :(

Zaterdag gaf ik een afscheidsfeestje voor vrienden en familie. Echt heel leuk en gezellig! Dus bij deze: bedankt, lieve mensen! Een paar foto’s zal ik hier op m’n blog in een album zetten.

Verder iedereen heel erg bedankt voor alle cadeautjes en donaties die ik heb binnengekregen!

Omdat het al aardig laat is, ik morgen vroeg op moet, ik waarschijnlijk niet kan slapen in het vliegtuig en ik pas rond 04.00 ’s ochtends (op donderdag) eindelijk in m’n bed lig daar, ga ik dit verhaal kort houden en nu stoppen.

Lieve mensen en leuk Nederland, ik ga jullie missen!